מחירון טכנאי מחשבים

מחירון טכנאי מחשבים

מחירון טכנאי מחשבים

במאמר זה קיבצנו לכם את המחירון של עבודות טכנאי מחשב. כמובן שכל טכנאי מחשב מקצועי יודע לעשות דברים רבים, ולתת פתרונות לשלל הבעיות הקשורות למחשב ולתפעולו. במאמר זה הבאנו דוגמאות וטווח מחירים ריאלי. שימו לב, שיש מקרים שבהם התקלה היא מסובכת ומורכבת, ודורשת זמן עבודה רב מהרגיל, ולכן ייתכן שהמחיר יעלה בהתאם.

ביקור טכנאי מחשבים – 200-250 ₪ – מצוין למי שלא יכול להרשות לעצמו להגיע לחנות מחשבים עם המחשב התקול, או ששעת עבדוה שלו היא שווה יותר מסכום זה.

[elementor-template id="946"]

החלפת מאוורר – עבודה כולל מאוורר – 250ש”ח -300 ₪ – המאוורר הוא זה ששומר על המעבד שלא יתחמם יתר על המידה וייהרס חלילה. תקלות במאוור נגרמות בעקבות פגעי הזמן, או הצטברות של אבק. הדרך לזהות זאת היא כשהמאוורר משמיע רעשים חזקים, עובד לאט, או שפשוט מפסיק לעבוד. כדאי לקחת לטיפול בזריזות לפני שהמעבד עצמו נפגע.

החלפת הדיסק הקשיח במחשב האישי –400 ₪ – 500 ₪ – הדיסק (או: הכונן) הקשיח הוא זה ששומר את כל הקבצים והמידע שיש לנו על המחשב. שזה בעצם כל מה שאנחנו עושים עם המחשב.

החלפת כרטיס מסך, לא כולל כרטיס המסך עצמו  – 250 ₪- 350 ₪ – כרטיס מסך הוא מעבד בפני עצמו, הוא זה שאחרי לקחת את הפלט של כל התוכניות שבהם אתם משתמשים, ולהציגם בצורה צבעונית ומתאימה על המסך, כל פיקסל במקום הנכון לו.

החלפת לוח אם  – 600 ש”ח-400ש”ח – לוח האם הוא החומרה (כלומר המוצר הפיזי) שאליו מחוברים כל המוצרים של המחשב, כדוגמת המעבד וכרטיס המסך ועוד.

החלפת ספק כח, כולל סיפוק ספק כח סטנדרתי למחשב – 300 ₪- 400 ₪ – ספק הכח הוא החומרה (המכשיר הפיזי) שאחראי להמיר את החשמל מהשקע החשמלי (1200 וולט) ולגרום לכך שמערכות המחשב השונות יוכלו לפעול בצורה טוב. ספק טוב מעניק קרוב ככל האפשר לכמות החשמל שהוא מקבל.

החלפת מסך למחשב נייד, למסך רגיל (לא מסך מגע) – 500 ₪ – 700 ₪

ניקוי אבק מהמחשב, גם מהמאווררים 200 ₪ – 500 ₪. – אבק הוא אחד האויבים של חומרת המחשב בכלל, ושל המאוורר בפרט. מאוורר שמתמלא אבק לא מצליח להסתובב ולקרר כמו שצריך, ועלול לגרום לנזק למעבד, כלומר לכל תכולת המידע של המחשב שלנו.

ניקוי וירוסים מהמחשב, לא כולל התקנה של אנטי וירוס חדש – 200ש”ח- 300 ₪ – הווירוס הוא קוד זדוני שמוטמע לתוך המחשב ועלול להרוס את מערכת ההפעלה, לגנוב מידע או נזקים אחרים. יש כיום וירוסים שנכתבו על ידי האקרים מקצוענים, שמחשב ביתי רגיל לא יכול להתמודד מולם לבדו.

פרמוט המחשב מחדש, אך לא כולל גיבוי ורכישת מערכת הפעלה – 350 ₪- 450 ₪ 

שחזור קבצים שנמחקו – תלוי במשך הזמן שפעולה זו לוקחת, באופן עקרוני התעריף סביב 150 ₪ לשעה.

Call Now Button